У Мінсувязі падведзены вынікі работы галіны за першае паўгоддзе 2017 года

3 жніўня адбылося пасяджэнне калегіі Міністэрства сувязі і інфарматызацыі, на якім разгледжаны вынікі сацыяльна-эканамічнага развіцця галіны за першае паўгоддзе 2017 года. Пасяджэнне прайшло ў фармаце відэаканферэнцыі з падключэннем абласных студый.

З дакладам выступіў Міністр сувязі і інфарматызацыі Сяргей Папкоў па разглядаемаму пытанню. Дакладчыкам адзначана, што ў першым паўгоддзі галіна спрацавала эфектыўна. Удзельная вага валавога дабаўленага кошту ў ВУП у цэлым па секцыі Інфармацыя і сувязь за студзень-чэрвень ацэньваецца на ўзроўні 5 працэнтаў, з яго валавая дабаўленая вартасць па дзейнасці ў галіне тэлекамунікацый - 1,7 працэнта. У цэлым па Мінсувязі прагназуецца выкананне ўсіх даведзеных паказчыкаў сацыяльна-эканамічнага развіцця.

Так, прыбытак ад рэалізацыі прадукцыі, тавараў, работ, паслуг склаў 98,9 млн. Рублёў, тэмп росту да адпаведнага перыяду мінулага года 108,5 працэнтаў.

Рэнтабельнасць рэалізаванай прадукцыі, работ, паслуг захавалася на ўзроўні адпаведнага перыяду мінулага года і склала 15,1 працэнта, рэнтабельнасць продажаў склала 11,1 працэнта.

Забяспечана выкананне каэфіцыента суадносін тэмпу росту выручкі ад рэалізацыі прадукцыі, тавараў, работ, паслуг у разліку на аднаго сярэдняспісачнай работніка і тэмпу росту намінальнай заработнай платы ў цэлым па Мінсувязі больш адзінкі.
Агульны экспарт тэлекамунікацыйных, паштовых паслуг і іншых відаў паслуг арганізацый сістэмы Мінсувязі за справаздачны перыяд ацэньваецца на ўзроўні 111,4 млн. даляраў. ЗША.

Кіраўнік ведамства акцэнтаваў увагу ўдзельнікаў калегіі на неабходнасці няўхільнага выканання адказнымі асобамі ўсіх рашэнняў па выніках пасяджэння калегіі.

Асаблівая ўвага была нададзена якасці аказваемых паслуг насельніцтву і працы з грамадзянамі. Міністр адзначыў, што галоўны ацэншчык работы арганізацый сістэмы Мінсувязі - спажывец. У цэлым па Мінсувязі за першае паўгоддзе колькасць зваротаў зменшылася на 7 працэнтаў. Пры гэтым змяніўся фармат паступаючых зваротаў: зніжаецца колькасць пісьмовых і вусных і павялічваецца колькасць электронных зваротаў. Асноўныя пытанні, якія ўздымаюцца ў зваротах грамадзян: аплата паслуг, паляпшэнне іх якасці, правілы аказання паслуг і г.д.