9 кастрычніка - Сусветны дзень пошты

Штогадовае пасланне Генеральнага дырэктара Сусветнага паштовага саюза Бишара А. Хусэйна да Сусветнага дня пошты

" На службе інтарэсаў новага грамадства: даставім не толькі на дом
 
Як і ва ўсіх галінах сферы паслуг, кліент заўсёды быў у цэнтры ўвагі паштовых службаў ва ўсім свеце.
З'яўляючыся адным з першых прыкладаў глабалізацыі, Сусветны паштовы саюз (СПС) быў заснаваны 142 гады таму назад як сродак стварэння эфектыўнай сеткі для сувязі без межаў, якое дазваляе Пошце ажыццяўляць дастаўку па ўсім свеце. Дынаміка развіцця галіны і спажывецкага попыту сёння дала штуршок да таго, што Пошта ажыццяўляе дастаўку непасрэдна на дом кліентам, на парог іх хаты.

Нашы кліенты давяраюць нам, і мы з'яўляемся таксама адзіным надзейным партнёрам для прадастаўлення неабходных паслуг насельніцтву ва ўнутраным і ў глабальным маштабе дзякуючы сеткі дастаўкі і абавязацельствам па забеспячэнні універсальнай паслугі.

Аднак патрэбы нашых кліентаў хутка змяняюцца. Сучасныя інфармацыйныя і камунікацыйныя тэхналогіі стварылі новы тып спажыўца, для якога дастаўка на дом недастатковая, яны хочуць атрымліваць паслугі там і тады, дзе і калі ім гэта неабходна. У цяперашні час попытам карыстаюцца больш гнуткія і індывідуальныя паслугі.

Прымаючы пад увагу, што гэтыя інавацыі могуць мець рэвалюцыйнае наватарскае рашэнне, мы спадзяемся, што, як і раней, Пошта ператворыць гэтыя праблемы ў новыя магчымасці і захавае значнасць для сваіх кліентаў.

Каб дамагчыся гэтага, Пошта павінна пастаянна праводзіць пераўтварэнні і знаходзіць новыя спосабы, каб дастаўляць не толькі на дом кліента.

У Стамбульскай сусветнай паштовай стратэгіі Сусветным паштовым саюзам была прапанаваная неабходная платформа, якая будзе служыць арыенцірам для паштовага сектара ў перыяд з 2017 па 2020 г. і ў наступныя гады. У адпаведнасці з гэтай праграмай у стратэгіі ставіцца задача забяспечыць дасягненне трох вельмі важных мэтаў:

Мэта 1: Удасканальваць узаемадзеянне інфраструктуры сеткі;

Мэта 2: Гарантаваць распрацоўку эканамічна жыццяздольных і сучасных прадуктаў;

Мэта 3: Садзейнічаць эфектыўнаму функцыянаванню рынку і сектара.

Узначаліць праграму пераўтварэнняў - гэта канцэпцыя развіцця СПС да 2020 г., якая дазволіць сканцэнтраваць намаганні на інавацыях, інтэграцыі і інклюзія з мэтай накіроўваць работу нашай галіны на працягу наступных чатырох гадоў. Мы павінны працаваць над стварэннем паштовага грамадства, у якім інавацыі выкарыстоўваюцца калектыўна, у якім яны прасоўваюцца і рэалізуюцца; у якім паштовыя сеткі аб'яднаны на міжнародным, рэгіянальным і нацыянальным узроўні; і ў якім Пошта разглядаецца урадамі, партнёрамі па развіцці і міжнароднымі арганізацыямі як сродак для ўсебаковага развіцця.

Перш за ўсё, галіна павінна вызначыць новыя магчымасці, якія з'яўляюцца ў выніку надзённых патрэбаў і чаканняў кліентаў ва ўсіх сферах іх жыццядзейнасці.

СПС працуе над тым, каб ствараць для гэтага ўмовы, арганізуючы сустрэчы паштовых кіраўнікоў і зацікаўленых бакоў, і прадаставіў ім магчымасць абмеркаваць новыя спосабы пераўтварэння нашай дзейнасці з мэтай задавальняць патрэбнасці кліентаў ва ўмовах зменлівай паштовай мадэлі.

Мы поўныя рашучасці заставацца правераным, надзейным і даступным пастаўшчыком паслуг сувязі для арганізацый, прадпрыемстваў і грамадзян свету.

Жадаю Вам паспяховага Сусветнага Дня Пошты ".